שאלות ותשובות
בימים א׳-ה׳ בין השעות 22:00-09:00.
ביום ו' בין השעות 9:00-15:00
מחוץ לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה טלפונית ולקבל הכוונה למוקד רפואה דחופה בעת הצורך.
שירות צ'ט עם וטרינר זמין בשעות פעילות המוקד (גם במקרה של עומס בפניות, אנחנו משתדלים לתת מענה תוך 24 שעות לכל היותר)
הוטרינרים שלנו יוכלו להגיע לביתכם לטיפולי שגרה, חיסונים ופרוצדורות שונות (גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים, ניקוז בלוטות אנאליות וכו' ). מעבר לכך, ניתן לטפל בבית במגוון רחב של עניינים רפואיים, וזאת בהתאם לשיקול דעת הוטרינר המטפל שייבחן (יחד עמכם) כל מקרה לגופו, בהתאם למזג חיית המחמד, זמינותו, בעיה חוזרת או לא, ועוד מגוון שיקולים
בכל מקרה, בדיוק לשם כך קיימת רשת המרפאות עמה עובדים הוטרינרים באופן צמוד.
ככלל אצבע, בדיקות וטיפולים הדורשים טשטוש (ויותר מכך) ייקבלו (לרוב) עדיפות לטיפול במרפאה.
לא בטוחים אם נוכל לטפל בבית? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.
לצורך ייעוץ בנוגע לקביעת תורים, הוספת בעל חיים למנוי ונושאים נוספים, ניתן להתקשר בשעות פעילות המוקד.
שעות פעילות המוקד:
ימים א'-ה' 09:00-22:00
יום ו' 09:00-15:00
לכל סבב של וטרינר יכולים להרשם מספר מסויים של אנשים, כתלות באורך של הסבב. מגבלה זו קיימת על מנת שהוטרינר יוכל להקדיש זמן ותשומת לב לכל חיה וחיה ולבדוק אותה בצורה יסודית.
ההרשמה לסבב נסגרת יום לפני מועד הסבב בשעה 18:45, והמערכת שלנו מחשבת את המסלול האופטימלי. לאחר החישוב, בשעה 19:00 בערב לפני הביקור נשלח מסרון לכל מי שנרשם לסבב עם טווח הגעה מצומצם בו יגיע הוטרינר, כדי שלא תצטכו להמתין למעלה משעה וחצי.
בזמן הסבב עצמו, ברגע שוטרינר יוצא לכיוונכם תקבלו הודעה נוספת שהוא בדרך, וזאת משום שאמנם אנו תמיד שואפים להגיע בזמן, אך יודעים שלפעמים החיים קורים ויש טיפול שהתעכב או פקק שפתאום נוצר.
עיקורים וסירוסים חייבים להתבצע במרפאה, לאחר בדיקה פיסיקלית ולקיחת בדיקות דם.
לכן, לא נוכל להגיע לביתכם לבצע את הפרוצדורה. עיקור וסירוס לא כלולים במנוי קומבה.
אנו ממליצים מאוד לעדכן את פרופיל החיה (משקל, גזע, גיל) ואת הפרופיל שלכם (פרטי כתובת), כדי שלוטרינר יהיה את המידע המלא לטיפול. תוכלו לעשות זאת באיזור האישי באתר.
במידה והחיה שלכם לא מרגישה טוב לפני הביקור (הקאות, שלשולים, פציעות, ייחום) יש לבטל את הביקור. עד 24 שעות ממועד הביקור ניתן לבטל באתר, ואם נותרו פחות מ-24 שעות לביקור הביטול יעשה טלפונית דרך מוקד שירות לקוחות.
משום שהסבב נסגר להרשמה בערב שלפני הביקור והמערכת שלנו מבצעת חישוב בצורה אוטומטית על מנת לבנות מסלול אופטימלי, אין אפשרות לבקש שעה ספציפית. חישוב המסלול תלוי במשתנים רבים כמו מי נרשם לסבב הנוכחי של הוטרינר, כמה חיות יש לו והיכן הוא גר.
עם זאת, במידה וישנם אילוצים ספציפיים (הסבב בין 16:00 ל21:00 אבל לא תהיו בבית לפני 17:00) ידעו אותנו, ובמידת האפשר נשתדל להתאים ככל הניתן את זמן הביקור.
במידה והשעה שקיבלתם לא מתאימה לכם, תוכלו להתקשר אלינו ונתאם לכם ביקור ליום אחר.
אנחנו מבטיחים שננסה לגרום לכך שחווית הטיפול תהיה נעימה ככל הניתן, אך במידה ולא הייתה לנו אפשרות לטפל בחיה (החתול לא חזר הביתה, הכלב תוקפני, ללא מחסום, החתול מתחבא בבית ולא נמצא בחדר אחד, וכדומה) הביקור יחשב ויחוייב.
כדאי לוודא לקראת הביקור שהחתול נמצא בחדר סגור (כזה שאין בו יותר מדיי מקומות להתחבא ושלוטרינר תהיה גישה אליו כדי שיוכל לטפל בו).
חתול בוגר זקוק ל 2 ביקורי בית בשנה, ביקור כל חצי שנה, וגור חתולים זקוק ל- 3 ביקורי בית בשנה, שני ביקורים ראשונים בהפרש של 3 שבועות (החל מגיל חודשיים) וביקור נוסף לאחר חצי שנה מיום הביקור האחרון.
בפרופיל שלכם באתר תוכלו לראות את מועדי הביקורים הבאים שנקבעים מראש ברגע קביעת הביקור הראשון. אם הזמנים שנקבעו לא נוחים עבורכם, תוכלו לשנותם.
*במנוי גורים לא יופיע מועד הביקור הבא ולא תשלחנה הודעות תזכורת, כיוון וזה נתון לשיקול דעת הוטרינר ביחס למצב הגור והתפתחותו. יש לבקש מהוטרינר הערכה למועד הביקור הבא ולקבוע אותו בהתאם.
בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות בימים א'-ה', 9:00-22:00, יום ו' 9:00-15:00:
מנויי קומבה מתבקשים להתקשר (לא לשלוח הודעה) למוקד השירות. אחד מנציגינו יענה, יבקש פירוט של המקרה ובהתייעצות עם וטרינר יפנה למרפאה שותפה לפי הצורך.
מחוץ לשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות:
ניתן להתקשר למספר של קומבה ולהשאיר הודעה אצל נציג של מרכז הודעות שיענה לשיחה. במקרה של מצב חירום מסכן חיים, יש לגשת מידית למרכז רפואי או בית חולים וטרינרי. מרכזים אלו אינם כלולים במנוי והטיפול כרוך בתשלום.
ניתן ליצור קשר עם מרכזי חירום וטרינרים.*
בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי ליד צומת בית דגן
דרך המכבים 70, ראשון לציון
03-968858
בית חולים "חוות דעת"
בית ברל
09-7431117
בית חולים וטרינרי- הרצליה
בן גוריון 26, הרצליה
09-9668133
וט אדום- שירותי חירום עד הבית
פועלים רק בגוש דן
1700-55-3003
מרפאות וטרינריות שבהסדר פתוחות למנויי קומבה בשעות הפעילות של המרפאות.
מנוי קומבה זכאים לבדיקת רופא במרפאות השותפות שלנו ללא עלות.
יש להתקשר למוקד שירות הלקוחות, שם יעבירו את המקרה להערכה של וטרינר והוא יפנה למרפאה שותפה במידת הצורך. נציגי המוקד יעבירו לכם את פרטי המרפאה. יש להודיע על בואכם (הכניסה כמובן בהתאם לסדר העדיפויות הרפואי).
לרשימת המרפאות לחצו כאן.
במידה ורוצים להגיע למרפאות מחוץ לשעות הפעילות של המרפאות השותפות, ניתן ליצור קשר עם מרכזי חירום וטרינרים.
*מרכזי החירום אינם כלולים במנוי והטיפול כרוך בתשלום
בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי ליד צומת בית דגן
דרך המכבים 70, ראשון לציון
03-968858
בית חולים "חוות דעת"
בית ברל
09-7431117
בית חולים וטרינרי- הרצליה
בן גוריון 26, הרצליה
09-9668133
וט אדום- שירותי חירום עד הבית
פועלים רק בגוש דן
1700-55-3003
יש לכם חבר חדש בבית, תתחדשו!
במידה וקיבלתם כלב ללא חיסונים בכלל, עליכם להירשם לתכנית השנתית של הגורים (כוללת יותר חיסוני משושה, שבב וכו'). גור מקבל שישה ביקורי בית במקום ארבעה. בעמוד בחירת התכנית, לאחר ההרשמה, וודאו כי בחרתם באופציה "מנוי גורים".
אנחנו ממליצים להירשם לתכנית זו גם אם הגור שלכם כבר עבר חיסון משושה אחד, שכן תכנית זו כוללת גם שבב.
במידה ויש לכם חתול חדש, הוא צריך להירשם לתכנית הגורים הכוללת שלושה ביקורי בית, ושני חיסוני מרובע, להבדיל מחתול בוגר.
3. בחרו את חלון הזמן שמתאים לכם (לדוג' יום ראשון בין השעות 18:00 – 21:00*).