q&a header 1.jpg

שאלות
ותשובות

שאלות נפוצות

איך אני יודע אם אני צריך תכנית לגור או בוגר?


יש לכם כלב חדש בבית, תתחדשו! במידה וקיבלתם אותו ללא חיסונים בכלל, עליכם להירשם לתכנית השנתית של הגורים (כוללת יותר חיסוני משושה, שבב וכו'). גור מקבל שישה ביקורי בית במקום ארבעה. בעמוד בחירת התכנית, לאחר ההרשמה, וודאו כי אתם מסירים את ה- V מהשאלה "חוסן בעבר". אנחנו ממליצים להירשם לתכנית זו גם אם הגור שלכם כבר עבר חיסון משושה אחד, שכן תכנית זו כוללת גם שבב. במידה ויש לכם חתול חדש, הוא צריך להירשם לתכנית הגורים הכוללת שלושה ביקורי בית, ושני חיסוני מרובע, להבדיל מחתול בוגר.




איך נרשמים למנוי או לביקור בודד?


פשוט וקל! 1. הכנסו לעמוד ההרשמה והירשמו עם חשבון ה Google שלכם או עם שם משתמש וסיסמא. 2. מלאו את הפרטים האישיים שלכם ושל חיית המחמד. 3. בחרו את חלון הזמן שמתאים לכם (לדוג' יום ראשון בין השעות 18:00 – 21:00*). 4. לאחר בחירת חלון הזמן, ייפתח חלון התשלום. יש לכם גור שלא חוסן בעבר? בחרו באופציה "מנוי גורים" נתראה בקרוב! **כמובן שלא נרצה שתמתינו בבית כ"כ הרבה זמן, ולכן, ערב לפני הביקור תשלח אליכם הודעה עם שעה מדויקת יותר.




מה שעות הפעילות שלכם?


שירות לקוחות: בימים א׳-ה׳ בין השעות 22:00-09:00. ביום ו' בין השעות 9:00-15:00 מחוץ לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה טלפונית ולקבל הכוונה למוקד רפואה דחופה בעת הצורך. שירות צ'ט עם וטרינר זמין בשעות פעילות המוקד (גם במקרה של עומס בפניות, אנחנו משתדלים לתת מענה תוך 24 שעות לכל היותר)




לאיזה חיות השירות מתאים?


השירותים והחבילות שלנו מותאמים לכלבים ולחתולים.




לא הצלחתי להתחבר לאתר. מה לעשות?


לא נורא :) במידה ונרשמתם באמצעות חשבון ג'ימייל, וודאו שהמכשיר ממנו אתם מתחברים, מחובר לאותו החשבון. במידה ונרשמתם באמצעות כתובת אימייל וסיסמא, נסו לשחזר סיסמא בעמוד כניסת המנויים. אם אתם עדיין צריכים עזרה פנו אלינו בצ'ט.




אתם פעילים באיזור שלי?


אנחנו פועלים במרץ על מנת להגיע לכל האיזורים בארץ, ולכן ממליצים לכם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שם יפורסמו אזורים חדשים. אנחנו פעילים בכל אזור גוש דן והשרון. גבולות הגזרה שלנו הם מנתניה בצפון ועד ראשון לציון בדרום, ראש העין במזרח. בקרוב נגיע ל: רמלה, לוד, רחובות, זכרון יעקב, חיפה וירושלים.




איזה טיפולים אתם עושים בבית?


הוטרינרים שלנו יוכלו להגיע לביתכם לטיפולי שגרה, חיסונים ופרוצדורות שונות (גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים, ניקוז בלוטות אנאליות וכו' ). מעבר לכך, ניתן לטפל בבית במגוון רחב של עניינים רפואיים, וזאת בהתאם לשיקול דעת הוטרינר המטפל שייבחן (יחד עמכם) כל מקרה לגופו, בהתאם למזג חיית המחמד, זמינותו, בעיה חוזרת או לא, ועוד מגוון שיקולים בכל מקרה, בדיוק לשם כך קיימת רשת המרפאות עמה עובדים הוטרינרים באופן צמוד. ככלל אצבע, בדיקות וטיפולים הדורשים טשטוש (ויותר מכך) ייקבלו (לרוב) עדיפות לטיפול במרפאה. לא בטוחים אם נוכל לטפל בבית? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.




איך מזמינים ביקור?


למנויים - בפרופיל האישי לחצו על "הזמן ביקור" ובחרו את חלון הזמן המתאים לכם. עוד לא מנויים? הצטרפו עכשיו לקומבה ותוכלו להזמין ביקור שגרה חד פעמי או ביקור במסגרת מנוי שנתי.





שאלות אחרי ביקור

היה אצלי וטרינר, איך אני יודע מתי הביקור הבא?


באופן כללי, כלב בוגר נדרש לארבעה ביקורי בית בשנה, ביקור כל שלושה חודשים. גור כלבים נדרש ל- 6 ביקורי בית בשנה, 3 ביקורים ראשונים בהפרש של 3 שבועות האחד מהשני (החל מגיל חודשיים) ואז עוד 3 ביקורים בהפרש של 3 חודשים כל אחד. חתול בוגר זקוק ל 2 ביקורי בית בשנה, ביקור כל חצי שנה, וגור חתולים זקוק ל- 3 ביקורי בית בשנה, שני ביקורים ראשונים בהפרש של 3 שבועות (החל מגיל חודשיים) וביקור נוסף לאחר חצי שנה מיום הביקור האחרון. בפרופיל שלכם באתר תוכלו לראות את מועד הביקור המשוער הבא* (כתוב ממש מתחת לשם של חיית המחמד). שבועיים לפני שתצטרכו לקבוע ביקור נוסף יישלח אליכם מסרון אוטומטי לתזכורת*. במידה ולא קבעתם תור אחרי 2 הודעות תזכורת לא תשלחנה הודעות נוספות. *במנוי גורים לא יופיע מועד הביקור הבא ולא תשלחנה הודעות תזכורת, כיוון וזה נתון לשיקול דעת הוטרינר ביחס למצב הגור והתפתחותו. יש לבקש מהוטרינר הערכה למועד הביקור הבא ולקבוע אותו בהתאם.




מה קורה אחרי שנה?


המנוי אינו מתחדש באופן אוטומטי. תוכלו לחדש בעצמכם דרך האתר או לכתוב לנו, אנחנו בכל מקרה נדאג ליידע אתכם.ן





שאלות לפני ביקור

הזמנתי ביקור, מה עכשיו?


עכשיו כל שנשאר לך לעשות זה לפתוח את הדלת לוטרינר במועד הגעתו ולקבל טיפול רפואי איכותי ואדיב בנוחות של ביתך :-) אנו ממליצים מאוד לעדכן את פרופיל החיה (משקל, גזע, גיל) ואת הפרופיל שלכם (פרטי כתובת) כדי שלוטרינר יהיה את המידע המלא לטיפול. תוכלו לעשות זאת באיזור האישי באתר. לקראת הביקור כדאי גם להכין את התיק הרפואי של החיה כדי שיהיה לכם את כל המידע שהוטרינר יצטרך במהלך הביקור. במידה והחיה שלכם לא מרגישה טוב לפני הביקור (הקאות, שלשולים, פציעות, ייחום) יש לבטל את הביקור. עד 24 שעות ממועד הביקור ניתן לבטל באתר, ואם נותרו פחות מ-24 שעות לביקור הביטול יעשה טלפונית דרך מוקד שירות לקוחות.




האם אפשר לבחור שעה מדוייקת מתוך טווח השעות המוצע בהזמנת ביקור?


משום שהסבב נסגר להרשמה בערב שלפני הביקור והמערכת שלנו מבצעת חישוב בצורה אוטומטית על מנת לבנות מסלול אופטימלי, אין אפשרות לבקש שעה ספציפית. חישוב המסלול תלוי במשתנים רבים כמו מי נרשם לסבב הנוכחי של הוטרינר, כמה חיות יש לו והיכן הוא גר. עם זאת, במידה וישנם אילוצים ספציפיים (הסבב בין 16:00 ל21:00 אבל לא תהיו בבית לפני 17:00) ידעו אותנו, ובמידת האפשר נשתדל להתאים ככל הניתן את זמן הביקור. במידה והשעה שקיבלתם לא מתאימה לכם, תוכלו להתקשר אלינו ונתאם לכם ביקור ליום אחר.




הזמנתי ביקור, מתי תבואו?


לאחר מילוי הפרטים האישיים שלכם ושל חיית המחמד, מועד ההגעה תלוי בכם. בחרו את חלון הזמן שמתאים לכם: לדוג' - יום ראשון בין השעות 18:00 – 21:00. כמובן שלא נרצה שתחכו שעות ארוכות, ולכן ערב לפני הביקור תקבלו הודעת SMS עם שעה מדוייקת יותר. ביום הביקור תקבלו הודעת SMS כשהוטרינר יהיה בדרך אליכם. נתראה בקרוב :)




החתול שלי מפחד מאורחים חדשים בבית, הוא בורח ומתחמק מהם. איך אפשר לוודא שהוא יקבל טיפול?


בדיוק בשביל זה אנחנו מסמסים לכם שהוטרינר בדרך אליכם ביום הביקור, זהו הזמן בו אנו ממליצים לוודא שהחתול שלכם נמצאת בחדר סגור, כזה שאין בו יותר מדיי מקומות להתחבא ושלוטרינר תהיה גישה אליו כדי שיוכל לטפל בו. מצידנו אנחנו מבטיחים שננסה לגרום לכך שחווית הטיפול עבורו תהיה נעימה ככל הניתן ואנו באים מצויידים בחטיפים ודברים נחמדים אחרים כדי לעזור.




קבעתי ביקור לחיסון/טיפול מונע והחיה שלי לא מרגישה טוב. מה עליי לעשות?


חיסונים וטיפולים מונעים ניתן לבצע רק אם בעל החיים חש בטוב ומצבו הרפואי תקין. במידה והחיה שלכם לא מרגישה טוב לפני הביקור (הקאות, שלשולים, פציעות, ייחום) יש לבטל את הביקור. עד 24 שעות ניתן לבטל באתר, ואם נותרו פחות מ-24 שעות לביקור הביטול יעשה טלפונית דרך מוקד שירות הלקוחות. במידה ותחליטו לא לבטל את הביקור והוטרינר יגיע ויבדוק את החיה, הביקור יחשב כחלק ממכסת הביקורים במנוי (גם אם לא נעשה חיסון בביקור זה).





שאלות תוך כדי ביקור

האם ניתן לשלם לוטרינר.ית בביקור?


הוטרינרים שלנו הכי טובים בלהיות רופאים. לכן, הרצון שלנו הוא לפנות אותם להתעסק אך ורק ברפואה של חיית המחמד שלכם, ולא בגביית תשלום או בירוקרטיה אחרת. בשביל זה בנינו מערכת שמייעלת את עבודתנו, ולכן התשלום מתבצע מראש באתר באמצעות כרטיס אשראי בלבד (עדיין לא מקבלים אמריקן אקספרס).




הוטרינרית הגיעה ולא הצלחתי למצוא את החתול, האם הביקור יחשב?


אנחנו מבטיחים שננסה לגרום לכך שחווית הטיפול תהיה נעימה ככל הניתן, אך במידה ולא הייתה לנו אפשרות לטפל בחיה (החתול לא חזר הביתה, הכלב תוקפני, ללא מחסום, החתול מתחבא בבית ולא נמצא בחדר אחד, וכדומה) הביקור יחשב ויחוייב. כדאי לוודא לקראת הביקור שהחתול נמצא בחדר סגור (כזה שאין בו יותר מדיי מקומות להתחבא ושלוטרינר תהיה גישה אליו כדי שיוכל לטפל בו).





כללי

איך אפשר להתייעץ מרחוק?


בשעות פעילות המוקד ניתן לשלוח הודעה בצ'ט באתר או בווטסאפ לצורך ייעוץ או הכוונה וטרינריים. לצורך ייעוץ בנוגע לקביעת תורים, הוספת בעל חיים למנוי ונושאים נוספים, ניתן להתקשר בשעות פעילות המוקד. שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה' 09:00-22:00 יום ו' 09:00-15:00




איך עובד סבב של וטרינר.ית?


לכל סבב של וטרינר יכולים להרשם מספר מסויים של אנשים, כתלות באורך של הסבב. מגבלה זו קיימת על מנת שהוטרינר יוכל להקדיש זמן ותשומת לב לכל חיה וחיה ולבדוק אותה בצורה יסודית. ההרשמה לסבב נסגרת יום לפני מועד הסבב בשעה 18:45, והמערכת שלנו מחשבת את המסלול האופטימלי. לאחר החישוב, בשעה 19:00 בערב לפני הביקור נשלח מסרון לכל מי שנרשם לסבב עם טווח הגעה מצומצם בו יגיע הוטרינר, כדי שלא תצטכו להמתין למעלה משעה וחצי. בזמן הסבב עצמו, ברגע שוטרינר יוצא לכיוונכם תקבלו הודעה נוספת שהוא בדרך, וזאת משום שאמנם אנו תמיד שואפים להגיע בזמן, אך יודעים שלפעמים החיים קורים ויש טיפול שהתעכב או פקק שפתאום נוצר.




אני רוצה לעקר/לסרס את החיה שלי, איך עושים זאת?


עיקורים וסירוסים חייבים להתבצע במרפאה, לאחר בדיקה פיסיקלית ולקיחת בדיקות דם. לכן לא נוכל להגיע לביתכם לבצע את הפרוצדורה, ועיקור וסירוס לא כלולים במנוי קומבה.





מקרה חירום

מה עושים במצב של מקרה חירום?


בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות בימים א'-ה', 9:00-22:00, יום ו' 9:00-15:00: מנויי קומבה מתבקשים להתקשר (לא לשלוח הודעה) למוקד השירות. אחד מנציגינו יענה, יבקש פירוט של המקרה ובהתייעצות עם וטרינר יפנה למרפאה שותפה לפי הצורך. מחוץ לשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: ניתן להתקשר למספר של קומבה ולהשאיר הודעה אצל נציג של מרכז הודעות שיענה לשיחה. במקרה של מצב חירום מסכן חיים, יש לגשת מידית למרכז רפואי או בית חולים וטרינרי. מרכזים אלו אינם כלולים במנוי והטיפול כרוך בתשלום. ניתן ליצור קשר עם מרכזי חירום וטרינרים.* בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי ליד צומת בית דגן דרך המכבים 70, ראשון לציון 03-968858 בית חולים "חוות דעת" בית ברל 09-7431117 בית חולים וטרינרי- הרצליה בן גוריון 26, הרצליה 09-9668133 וט אדום- שירותי חירום עד הבית פועלים רק בגוש דן 1700-55-3003




החייה צריכה טיפול מידי. האם ניתן לגשת למרפאה?


מרפאות וטרינריות שבהסדר פתוחות למנויי קומבה בשעות הפעילות של המרפאות. מנוי קומבה זכאים לבדיקת רופא במרפאות השותפות שלנו ללא עלות. ​יש להתקשר למוקד שירות הלקוחות, שם יעבירו את המקרה להערכה של וטרינר והוא יפנה למרפאה שותפה במידת הצורך. נציגי המוקד יעבירו לכם את פרטי המרפאה. יש להודיע על בואכם (הכניסה כמובן בהתאם לסדר העדיפויות הרפואי). לרשימת המרפאות לחצו כאן. במידה ורוצים להגיע למרפאות מחוץ לשעות הפעילות של המרפאות השותפות, ניתן ליצור קשר עם מרכזי חירום וטרינרים. *מרכזי החירום אינם כלולים במנוי והטיפול כרוך בתשלום בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי ליד צומת בית דגן דרך המכבים 70, ראשון לציון 03-968858 בית חולים "חוות דעת" בית ברל 09-7431117 בית חולים וטרינרי- הרצליה בן גוריון 26, הרצליה 09-9668133 וט אדום- שירותי חירום עד הבית פועלים רק בגוש דן 1700-55-3003





הרשמה ומנויים

איך אני יודעת אם אני צריכה תכנית לגור או בוגר?


יש לכם חבר חדש בבית, תתחדשו! במידה וקיבלתם כלב ללא חיסונים בכלל, עליכם להירשם לתכנית השנתית של הגורים (כוללת יותר חיסוני משושה, שבב וכו'). גור מקבל שישה ביקורי בית במקום ארבעה. בעמוד בחירת התכנית, לאחר ההרשמה, וודאו כי בחרתם באופציה "מנוי גורים". אנחנו ממליצים להירשם לתכנית זו גם אם הגור שלכם כבר עבר חיסון משושה אחד, שכן תכנית זו כוללת גם שבב. במידה ויש לכם חתול חדש, הוא צריך להירשם לתכנית הגורים הכוללת שלושה ביקורי בית, ושני חיסוני מרובע, להבדיל מחתול בוגר.




איך נרשמים למנוי או לביקור בודד?


פשוט וקל! 1. הכנסו לעמוד ההרשמה והירשמו עם חשבון הGoogle שלכם או עם שם משתמש וסיסמא. 2. לאחר מילוי הפרטים האישיים שלכם ושל חיית המחמד, מועד ההגעה תלוי בכם.
3. בחרו את חלון הזמן שמתאים לכם (לדוג' יום ראשון בין השעות 18:00 – 21:00*). 4. לאחר בחירת חלון הזמן, ייפתח חלון התשלום. יש לכם גור? בחרו באופציה "מנוי גורים" נתראה בקרוב! **כמובן שלא נרצה שתמתינו בבית כ"כ הרבה זמן, ולכן, ערב לפני הביקור תשלח אליכם הודעה עם שעה מדויקת יותר.




אי אפשר לבטל את הביקור לבד?


מנויים יכולים לבטל ביקור לבד דרך הפרופיל באתר עד 24 שעות לפני הסבב. ביטול של ביקור בטווח של פחות מ 24- שעות לפני הסבב מתבצע טלפונית בלבד. למדיניות הביטולים המלאה - לחצו כאן.




האם יש הנחה לבעלי מספר חיות מחמד?


בהחלט! חשוב לנו לתמוך באימוצים ונשמח לסייע למי שמגדל יותר מחיית מחמד אחת בביתו. בעלי מספר חיות מחמד נהנים מהנחה של 5% (אוטומטית) על כל חיה נוספת!