Annotation%202020-04-01%20230048_edited.

שאלות

ותשובות

שאלות נפוצות

מה שעות הפעילות שלכם?


שירות הלקוחות שלנו ניתן בימים א׳-ה׳ בין השעות 22:00-09:00.
שירות צ׳אט עם וטרינר (למנויים בלבד) ניתן בימים א׳-ה׳ בין השעות 22:00-08:00, וביום שישי בין השעות 08:00-13:00.
בכל מקרה, מענה טלפוני למקרי חירום קיים תמיד - 24/7. יותר מכך, מנויים יכולים תמיד לפנות עצמאית למרפאות, אולם מומלץ לתאם מראש אם לא מדובר במקרה חירום. (לרשימת המרפאות לחצו כאן)




לאיזה חיות השירות מתאים?


השירותים והחבילות שלנו מותאמים לכלבים ולחתולים.




איזה טיפולים אתם עושים בבית?


הוטרינרים שלנו יוכלו להגיע לביתכם לטיפולי שגרה, חיסונים ופרוצדורות פשוטות (גזירת ציפורניים, ניקוי אוזניים וכו' ). פירוט תוכלו לראות ב עמוד התוכניות. פרוצדורות מורכבות, בדיקות דם ושתן ניתן לעשות במרפאות בלבד (לרשימת המרפאות שפתוחות למינויי קומבה לחצו כאן). לא בטוחים אם נוכל לטפל בבית? צרו איתנו קשר בצ'ט.




איך מזמינים ביקור?


למנויים - בפרופיל האישי לחצו על "הזמן ביקור" ובחרו את חלון הזמן המתאים לכם. עוד לא מנויים? הצטרפו עכשיו לקומבה ותוכלו להזמין ביקור שגרה חד פעמי או ביקור במסגרת מנוי שנתי. *לא ניתן להזמין תור דרך הטלפון




אתם פעילים באיזור שלי?


אנחנו פועלים במרץ על מנת להגיע לכל האיזורים בארץ, ולכן ממליצים לכם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק או באינסטוש שם יפורסמו אזורים חדשים. אנחנו פעילים בכל אזור גוש דן, הערים והמושבים. גבולות הגזרה שלנו הם מנתניה בצפון ועד ראשון לציון בדרום, ראש העין במזרח. בקרוב נגיע ל: רמלה, לוד, רחובות, זכרון יעקב, חיפה וירושלים.




לא הצלחתי להתחבר לאתר. מה לעשות?


לא נורא :) נסו לשחזר סיסמא בעמוד כניסת המנויים, ואם אתם עדיין צריכים עזרה פנו אלינו בצ'ט.




אם באים אליי הבייתה אז למה יש מרפאה?


אנחנו בהחלט באים אליכם עד הבית, ועושים זאת תוך שמירה על רמת רפואה גבוהה. חיסונים, אלרגיות, דלקות מסוימות (שאינן חוזרות), ופצעים הינם דברים שניתן ורצוי לטפל בהם בבית. עם זאת ישנם טיפולים הדורשים ציוד מתקדם שלא ניתן לשינוע ויכולים להיעשות רק במרפאה, או אם חס וחלילה יש מקרה חירום - חשוב לנו שתקבלו טיפול מיידי. לאחר התייעצות בצ'אט עם וטרינר של קומבה, ייתכן ונבקש מכם להגיע למרפאה- שם קיים ציוד הרפואי המאפשר את טיפול המיטבי עבורכם בעת הצורך. מנויי קומבה זכאים לבדיקת רופא במרפאות השותפות שלנו- ללא עלות ובהנחה של 10% (בחלקן) לרשימת המרפאות ומידע נוסף - לחצו כאן




איך נרשמים למנוי/ביקור בודד?


פשוט וקל! 1. הכנסו לעמוד ההרשמה והירשמו עם חשבון הGoogle שלכם או עם שם משתמש וסיסמא. 2. לאחר מילוי הפרטים האישיים שלכם ושל חיית המחמד, מועד ההגעה תלוי בכם. 3. בחרו את חלון הזמן שמתאים לכם (לדוג' יום ראשון בין השעות 18:00 – 21:00*). 4. לאחר בחירת חלון הזמן, ייפתח חלון התשלום. יש לכם גור? הסירו את הסימון "חוסן בעבר" נתראה בקרוב! **כמובן שלא נרצה שתמתינו בבית כ"כ הרבה זמן, ולכן, ערב לפני הביקור תשלח אליכם הודעה עם שעה מדויקת יותר.





לפני ביקור

הזמנתי ביקור, מה עכשיו?


עכשיו כל שנשאר לך לעשות זה לפתוח את הדלת לוטרינר במועד הגעתו ולקבל טיפול רפואי איכותי ואדיב בנוחות של ביתך :-) אנו ממליצים מאוד לעדכן את פרופיל החיה (משקל, גזע, תיק רפואי) ואת הפרופיל שלכם (פרטי כתובת) כדי שלוטרינר יהיה את המידע המלא לטיפול מותאם בדיוק לכם. תוכלו לעשות זאת ב איזור האישי באתר.




הזמנתי ביקור, מתי תבואו?


לאחר מילוי הפרטים האישיים שלכם ושל חיית המחמד, מועד ההגעה תלוי בכם. בחרו את חלון הזמן שמתאים לכם: לדוג' - יום ראשון בין השעות 18:00 – 21:00. כמובן שלא נרצה שתחכו שעות ארוכות, ולכן ערב לפני הביקור תקבלו הודעת SMS עם שעה מדוייקת יותר. ביום הביקור תקבלו הודעת SMS כשהוטרינר יהיה בדרך אליכם. נתראה בקרוב :)




האם אפשר לבחור שעה מדוייקת מתוך טווח השעות שמוצע בהזמנת ביקור?


משום שהסבב נסגר 24 שעות לפני שהוא מתקיים, והמערכת שלנו מבצעת חישוב בצורה אוטומטית על מנת לבנות מסלול אופטימלי, אין אפשרות לבקש שעה ספציפית. חישוב המסלול תלוי במשתנים רבים כמו מי נרשם לסבב הנוכחי של הוטרינר, כמה חיות יש לו והיכן הוא גר. במידה והשעה שקיבלתם לא מתאימה לכם, תוכלו ל התקשר אלינו ונתאם לכם ביקור ליום אחר.




החתול שלי מפחד מאורחים חדשים בבית, הוא בורח ומתמק מהם. איך אפשר לוודא שהוא יקבל טיפול?


בדיוק בשביל זה אנחנו מסמסים לכם שהוטרינר בדרך אליכם ביום הביקור, זהו הזמן בו אנו ממליצים לוודא שהחתול שלכם נמצא בחדר סגור, כזה שאין בו יותר מדיי מקומות להתחבא ושלוטרינר תהיה גישה אליו כדי שיוכל לטפל בו. מצידנו אנחנו מבטיחים שננסה לגרום לכך שחווית הטיפול עבורו תהיה נעימה ככל הניתן ואנו באים מצויידים בחטיפים ודברים נחמדים אחרים כדי לעזור.





כללי

איך אפשר להתייעץ מרחוק?


קומבה מביאה את עולם הרפואה מרחוק (Telemedicine) גם לתחום בעלי החיים. הצ'אט מאפשר למנויי קומבה להתייעץ עם וטרינר בשעות 08:00 - 22:00. ב איזור האישי מופיעה האופציה לצ'אט עם וטרינר. הצ'אט מאפשר לנו לקבל מכם תמונות, סרטונים, ולהחליט על הטיפול הנכון- בין אם מדובר בהמשך מעקב, משלוח של תרופה כלשהי או זימון תור למרפאה.




איך עובד סבב של וטרינר?


לכל סבב של וטרינר יכולים להרשם מספר מסויים של אנשים, כתלות באורך של הסבב. מגבלה זו קיימת על מנת שהוטרינר יוכל להקדיש זמן ותשומת לכל חיה וחיה ולבדוק אותה בצורה יסודית. ההרשמה לסבב נסגרת 24 שעות לפני והמערכת שלנו מחשבת את המסלול האופטימלי. לאחר החישוב וערב לפני הביקור נשלחת הודעת סמס לכל מי שנרשם לסבב עם טווח הגעה מצומצם בו יגיע הוטרינר, כדי שלא תצטכו להמתין 4 שעות. בזמן הסבב עצמו, ברגע שוטרינר יוצא לכיוונכם תקבלו הודעה נוספת שהוא בדרך, וזאת משום שאמנם אנו תמיד שואפים להגיע בזמן, אך יודעים שלפעמים החיים קורים ויש טיפול שהתעכב או פקק שפתאום נוצר.




אני רוצה לעקר/לסרס את החיה שלי, איך עושים זאת?


עיקורים וסירוסים חייבים להתבצע במרפאה, לאחר בדיקה פיסיקלית ולקיחת בדיקות דם. לכן לא נוכל להגיע לביתכם לבצע את הפרוצדורה, ועיקור וסירוס לא כלולים במנוי קומבה.





תוך כדי ביקור

האם ניתן לשלם לוטרינר בביקור?


הוטרינרים שלנו הכי טובים בלהיות רופאים. לכן, הרצון שלנו הוא לפנות אותם להתעסק אך ורק ברפואה של חיית המחמד שלכם, ולא בגביית תשלום או בירוקרטיה אחרת. בשביל זה בנינו מערכת שמייעלת את עבודתנו, ולכן התשלום מתבצע מראש באתר באמצעות כרטיס אשראי בלבד (עדיין לא מקבלים אמריקן אקספרס).




הוטרינר הגיע ולא הצלחתי למצוא את החתול! האם הביקור יחשב?


אנחנו מבטיחים שננסה לגרום לכך שחווית הטיפול תהיה נעימה ככל הניתן, אך במידה ולא הייתה לנו אפשרות לטפל בחיה (החתול לא חזר הביתה, הכלב תוקפני, ללא מחסום, החתול מתחבא בבית ולא נמצא בחדר אחד, וכדומה) הביקור יחשב ויחוייב. כדי למנוע מצבים לא נעימים אנו ממליצים לעדכן בעמוד האישי במידה ויש לחיה רגישויות שידוע לך עליהם, ולוודא לקראת הביקור שהחתול נמצא בחדר סגור (כזה שאין בו יותר מדיי מקומות להתחבא ושלוטרינר תהיה גישה אליו כדי שיוכל לטפל בו).





אחרי ביקור

מה קורה אחרי שנה?


כדי לשמור על הוגנות אנחנו לא מחדשים את המנוי בצורה אוטומטית, לכן, אחרי שנה המנוי מסתיים וניתן לחדש אותו בקלות דרך האתר או לפנות אלינו (בצ'ט או בטלפון).




יש לכם תכנית חבר-מביא-חבר?


בוודאי :-) חבר שנרשם דרככם יקבל 25 שקלים הנחה על המנוי, וגם אתם תהנו מ 25 שקלים הנחה על המנוי. ניתן להפנות מספר חברים ולהנות מהנחות גדולות יותר. ההנחה מותנית בהצגת המנויים הפעילים של החברים.




היה אצלי וטרינר, איך אדע מתי הביקור הבא?


באופן כללי, כלב בוגר נדרש לארבע ביקורי בית שנה, ביקור כל שלושה חדשים. גור כלבים נדרש ל- 6 ביקורי בית בשנה, 3 ביקורים ראשונים בהפרש של 3 שבועות האחד מהשני ואז עוד 3 ביקורים בהפרש של 3 חודשים כל אחד. חתול בוגר זקוק ל 2 ביקורי בית בשנה, ביקור כל חצי שנה, וגור חתולים זקוק ל 3- ביקורי בית בשנה, שני ביקורים ראשונים בהפרש של 3 שבועות וביקור נוסף לאחר חצי שנה מיום הביקור האחרון. בפרופיל שלכם באתר תוכלו לראות את מועד הביקור המשוער הבא (כתוב ממש מתחת לשם של חיית המחמד). שבועיים לפני שתצטרכו לקבוע ביקור נוסף תישלח אליכם הודעת סמס אוטומטית לתזכורת. במידה ולא קבעתם תור אחרי 3 הודעות תזכורת לא ישלחו הודעות נוספות.





מקרה חירום

מה עושים במצב של מקרה חירום?


ניתן להתקשר לאחד ממספרי החירום של המרפאות הבאות ולהתייעץ: ד״ר טלי אברהם דיזינגוף 252 ת"א 03-5460036 מרפאת תל״ל דב פרידמן 8 רמת גן 072-3269156 בית חולים "חוות דעת" בית ברל 09-7431117 מרפאת יובל סמואל החשמונאים 107 תל אביב 03-5660045 מרכז וטרינרי אדר רוטשילד 47 כפר סבא 09-7676661 מנויי קומבה זכאים לבדיקת רופא במרפאות השותפות שלנו- ללא עלות ובהנחה של 10% (בחלקן) לרשימת המרפאות ומידע נוסף - לחצו כאן




החיה צריכה טיפול מיידי. האם ניתן לגשת למרפאה?


מרפאות וטרינריות ברחבי הארץ פתוחות למנויי קומבה בעת הצורך. במידה ומדובר במקרה חירום ניתן להתקשר למרפאה ולהודיע על בואכם (הכניסה כמובן בהתאם לסדר העדיפויות הרפואי). לרשימת המרפאות לחצו כאן.





הרשמה ומנויים

איך אני יודע אם אני צריך תכנית לגור או בוגר?


יש לכם חבר חדש בבית, תתחדשו! במידה וקיבלתם כלב ללא חיסונים בכלל, עליכם להירשם לתכנית השנתית של הגורים (כוללת יותר חיסוני משושה, שבב וכו'). גור מקבל שישה ביקורי בית במקום ארבעה. בעמוד בחירת התכנית, לאחר ההרשמה, וודאו כי אתם מסירים את ה- V מהשאלה "חוסן בעבר". אנחנו ממליצים להירשם לתכנית זו גם אם הגור שלכם כבר עבר חיסון משושה אחד, שכן תכנית זו כוללת גם שבב. במידה ויש לכם חתול חדש, הוא צריך להירשם לתכנית הגורים הכוללת שלושה ביקורי בית, ושני חיסוני מרובע, להבדיל מחתול בוגר.




איך נרשמים למנוי/ביקור בודד?


פשוט וקל! 1. הכנסו לעמוד ההרשמה והירשמו עם חשבון הGoogle שלכם או עם שם משתמש וסיסמא. 2. לאחר מילוי הפרטים האישיים שלכם ושל חיית המחמד, מועד ההגעה תלוי בכם.
3. בחרו את חלון הזמן שמתאים לכם (לדוג' יום ראשון בין השעות 18:00 – 21:00*). 4. לאחר בחירת חלון הזמן, ייפתח חלון התשלום. יש לכם גור? הסירו את הסימון "חוסן בעבר" נתראה בקרוב! **כמובן שלא נרצה שתמתינו בבית כ"כ הרבה זמן, ולכן, ערב לפני הביקור תשלח אליכם הודעה עם שעה מדויקת יותר.




אי אפשר לבטל את הביקור לבד?


מנויים? ניתן לבטל ביקור לבד דרך היוזר שלך באתר עד 24 שעות לפני הסבב. ביטול של ביקור בטווח של פחות מ 24- שעות לפני הסבב מתבצע טלפונית בלבד. למדיניות הביטולים המלאה - לחצו כאן.




האם יש הנחה לבעלי מספר חיות מחמד?


בהחלט! חשוב לנו לתמוך באימוצים ונשמח לסייע למי שמגדל יותר מחיית מחמד אחת בביתו. בעלי מספר חיות מחמד נהנים מהנחה של 5% (אוטומטית) על כל חיה נוספת!





ריכזנו עבורכם תשובות לכל השאלות שחשבנו שעלולות לצוץ לכם לפני, בזמן ואחרי ההצטרפות לקומבה 

 אם עדיין נשארו לכם סימני שאלה - דברו איתנו
Kumba