מדיניות ביטולים

מה קורה אם חבר להקה רוצה לבטל את השירות?


קומבה רואה בכל אחד מהמשתמשים חבר להקה ולכן חשוב לנו לוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר, ביעילות ובנוחות. במקרים של חוסר שביעות רצון או כל בעיה אחרת בשירותים המוצעים על ידנו, נשמח לקבל משוב מצידכם כדי להמשיך ללמוד ולהשתפר. בסופו של דבר אם בכל זאת החלטתם לסיים את החברות בקומבה ולבטל את השירות שהזמנתם תוכלו לעשות זאת בהתאם למפורט מטה, ביחס לשירות שהזמנתם. בכל אופן, כל משתמש יוכל לבטל את השירות שהזמין במערכת קומבה באמצעות מתן הודעת ביטול בעל-פה או בכתב באחד מאמצעי הקשר המופיעים מטה (להלן: הודעת ביטול).
הודעת הביטול תכלול את שם המנוי והטלפון. חשוב לנו להדגיש שאין לנו כל רצון לחייב את חברי הלהקה בשירות או מוצר שאינם מעוניינים בו, ולכן נשתדל להימנע מחיוב עבור שירות שבוטל אלא במקרים המפורטים להלן, אשר נובעים מהוצאות שקומבה תדרש לשאת בהן במקרה של ביטול או דחייה מאוחרים.




איך אוכל לבטל/לשנות ביקור חד-פעמי?


חבר להקה שהזמין ביקור בית חד-פעמי יוכל לבטל/לשנות את הביקור: - בכל שלב עד 24 שעות לפני הביקור: באמצעות הצ'ט או טלפונית. - בתוך 24 שעות שקודמות לביקור: צרו איתנו קשר טלפונית בלבד. במקרה של ביטול יתקבל זיכוי ותנוכה עמלת סליקה של 5% ממחיר הביקור
במקרה שהודעתם על ביטול או דחייה כאשר הווטרינר נמצא בדרכו אליכם או שכבר נמצא אצלכם מחוץ לבית ואין מענה, לצערינו לא תהיה אפשרות לקבל החזר.




איך אוכל לבטל מנוי שנתי?


משתמש שרכש מנוי שנתי יוכל לבטל את השירות בכל שלב באמצעות מתן הודעת ביטול.
משתמש שביטל את המנוי לפני שניתן לו שירות או ביקור בית, יהא זכאי להחזר מלא עבור דמי המנוי ששילם לקומבה בעת הרישום.

משתמש שמבקש לבטל את המנוי יהא זכאי להחזר דמי מנוי בניכוי סכום סליקה של 5% ובאופן יחסי לביקורים הנותרים במנוי (לפי 159 ש"ח לביקור) ללא תלות בתקופת המנוי. לדוגמא: משתמש שרכש מנוי לכלב בוגר בעלות 660 ש"ח, ובוחר לבטל את המנוי אחרי חצי שנה שבה וטרינר של קומבה הגיע לשני ביקורים, יקבל זיכוי של 309 ש"ח.




מה המועד ואופן החזרת התמורה ששולמה?


קומבה תבצע את ההחזר הכספי במועד הסמוך ככל שניתן למועד ביטול השירות ובכל מקרה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים מקבלת ההודעה על הביטול.
ההחזר הכספי ייעשה באותו אופן בו נעשה התשלום ובהתאם לפירוט הבא:

  • תשלום בכרטיס אשראי - קומבה תפעל לביטול החיוב בכפוף לאישור חברת האשראי או לביצוע זיכוי של הכרטיס. בכל מקרה של תקלה או בעיה בביצוע זיכוי או החזר דרך חברת כרטיסי האשראי, ההחזר הכספי יהיה בהעברה בנקאית
  • העברה בנקאית - קומבה תעביר את ההחזר הכספי אל חשבון ייעודי הרשום על שם המשתמש.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, קומבה תהא רשאית, לבטל את העסקה כנגד הצגת אסמכתא לביצוע הרכישה של השירות.




מה אם רוצים לדחות או לשנות מועד ביקור במסגרת מנוי?


עד 24 לפני הביקור תוכלו לבטל את הביקור ולקבוע חדש באיזור האישי באתר, ממש כאן. אם נותרו פחות מ-24 שעות לביקור- צרו איתנו קשר בצ'ט או בטלפון 054-6556776.
לצערינו במקרה שהודעתם על ביטול או דחייה כאשר הווטרינר נמצא בדרכו אליכם או שכבר נמצא אצלכם מחוץ לבית ואין מענה, לא תהיה אפשרות לקבל החזר.





לפרטים נוספים -
בקרו בעמוד השאלות הנפוצות
  או פשוט דברו איתנו
Kumba