מדיניות ביטולים
מה קורה אם חבר להקה רוצה לבטל את השירות?
הודעת הביטול תכלול את שם המנוי והטלפון.
איך אוכל לבטל/לשנות ביקור חד-פעמי?
חבר להקה שהזמין ביקור בית חד-פעמי יוכל לבטל/לשנות את הביקור:
במקרה שהודעתם על ביטול או דחייה כאשר הווטרינר נמצא בדרכו אליכם או שכבר נמצא אצלכם מחוץ לבית ואין מענה, לצערינו לא תהיה אפשרות לקבל החזר.
איך אוכל לבטל מנוי שנתי?
משתמש שרכש מנוי שנתי יוכל לבטל את השירות בכל שלב באמצעות מתן הודעת ביטול.
משתמש שביטל את המנוי לפני שניתן לו שירות או ביקור בית, יהא זכאי להחזר מלא עבור דמי המנוי ששילם לקומבה בעת הרישום.
משתמש שמבקש לבטל את המנוי יהא זכאי להחזר דמי מנוי בניכוי סכום סליקה של 5% ובאופן יחסי לביקורים הנותרים במנוי (לפי 159 ש"ח לביקור) ללא תלות בתקופת המנוי.
מה המועד ואופן החזרת התמורה ששולמה?
ההחזר הכספי ייעשה באותו אופן בו נעשה התשלום ובהתאם לפירוט הבא:
-
תשלום בכרטיס אשראי - קומבה תפעל לביטול החיוב בכפוף לאישור חברת האשראי או לביצוע זיכוי של הכרטיס. בכל מקרה של תקלה או בעיה בביצוע זיכוי או החזר דרך חברת כרטיסי האשראי, ההחזר הכספי יהיה בהעברה בנקאית -
-
העברה בנקאית - קומבה תעביר את ההחזר הכספי אל חשבון ייעודי הרשום על שם המשתמש.
מה אם רוצים לדחות או לשנות מועד ביקור במסגרת מנוי?
לצערינו במקרה שהודעתם על ביטול או דחייה כאשר הווטרינר נמצא בדרכו אליכם או שכבר נמצא אצלכם מחוץ לבית ואין מענה, לא תהיה אפשרות לקבל החזר.